Yrkeskvinnan Dag 10: Vad hade jag på mig idag?

Såg ni? Såg ni? Jag fuskar eftersom jag redan ligger efter och temat "Vad jag tror på" känns som att det skulle ringla iväg och bli långt och liiite uppenart och förutsägbart. Dårå.

Jag har bytt kläder en gång redan idag. Imorse vaknade jag i FLANELLNATTSKJORTA = härligt.
Klev ur den och klev i skruttjeans, långärmad t-shirt + kofta samt prickiga strumpor i turkost och rosa. Därefter tjocka yllebenvärmare, stickad "kilt" slash rumpvärmare, plus vinterjacka + mössa + halsduk + tjockvantar. Plus kängor. Detta för att jag skulle ut med hunden.

Efter att ha pulsat i snö med min tax bytte jag till snyggare jeans, svart t-shirt och lila stickad tröja, svarta knästrumpor med vita prickar.

Roligare än så var det inte. Jag hoppas snart få hoppa i flanellnattskjortan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0