Yrkeskvinnan är fantasilös

...och hänger sig åt att reprisera en lista för att det inte ska börja växa mossa på bloggen.

Here goes:

Dagens vill ha: En normal fungerande näsa.
Dagens klädsel: Snygg-jeansen, rutig blus, slängig kofta. Bekväma skor ety jag rantar mycket!
Dagens smink: Hör och häpna, MASCARA!
Dagens frisyr: Hårspänne med pärlor.
Dagens händelse: Paket från Vistaprint med FIIIINA visitkort till MIG! Och att  körbärsträden står i blom!   
Dagens låt: "Telephone" m Lady Gaga - Divans väckerklockslåt
Dagens planer: Jobba på minst tre ställen, city, södermalm och Södertälje. Ranta var det ja...
Dagens saknad: Alla expats.
Dagens dummaste: Min näsa.
Dagens sjuka: Se ovan.
Dagens drog: FASS från A-Ö... Nasonex, Loratidin, Tilavist, Bricanyl etc etc etc
Dagens kram: Hunden fick en imorsen.
Dagens puss: Mannen fick en efter att jag klappat honom lite i korsryggen varvid han ormade sig och pep nervöst: "Jag vet inte vad du har för AVSIKT!!!"
Dagens köp: Jag ska inte ha nåt, men det blir väl lunchen?
Dagens godis: Se ovan.
Dagens humör: Calm and assertive förhoppningsvis.
Dagens ord: POLLENEXPLOTION




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0