Yrkeskvinnan tränar

Jag har tränat. Mega-kors i taket. Jag har kört ett Core-pass på Friskis och det var sjukt jobbigt. Jag kommer antagligen har ont på de mest bizarra ställen imorgon. Tror jag.
Sen åt jag lunch med en god vän och smällde i mig stekt strömming som typ är bland det smaskigaste som finns. Tyvär var det potatismos till, av väldigt smaskig sort, så jag åt typ hälften. Så mycket för den GI-dagen. Men vad fasen.

Imorse slet sig taxen. Man känner sig rätt töntig när en tax sliter sig. Jag menar, det är ju ingen schäfer man har att tygla precis... nåja. Han kom till rätta ganska snabbt, blöt, sandig, skitig och VÄLDIGT nöjd.

JOJO.

Nu ska jag göra något så vuxen-poängigt och radhus-träligt och ... föräldra-trist som att hämta på dagis. Herr Minst ska få komma hem.

Ajö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0