Yrkeskvinnan tittar på regnet

Jag vet att man ska har mer informativa rubriker för att få fler läsare. Fast att jobba på mer informativa rubriker hamnar på samma oändligt långa lista där "gå ner tio kilo", "kom i form", "börja sy mer", "skriv en roman", "bli mer kreativ" och "lägg om ett golv" redan finns.

Men - idag ska vi till yasuragi, maken och jag. Vi ska bada och bada och få massage och äta god mat och mysa och pussas lite, och lösa sudoku, sticka på en tröja och slappa och läsa. Och sova.

Det där varma badet utomhus, där det ångar och ångar och är jättevarmt - det är min favorit. Jag badade där tillsammans med min syster och bonusmor när det var 12 minusgrader och det var gnistrande snö ute och klarblå himmer. Lovely. Gissa om det RÖK av ångan. Fabuloso.

Kommentarer
Postat av: Julia

Lövly var ordet, sa Bull.

2008-10-28 @ 14:32:10
URL: http://juliaskott.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0