Yrkeskvinnan är osams

med sin man. Och det är för sent att älta hur det gick till så det får jag ta imorgon.

Sen snöar det vilket är perverst.

Sen har jag hetsätit idag för att motverka både omotiverad och och motiverade känslor av brutal ILSKA.

Sen har jag öppnat en öl (2,8%, eko-öl) som STANK avlopp. A FOUL BREW. Är inte sånt straffbart?

Sen har jag mild cancernoja. Kan jag bara sluta med det?

Sen är det gräsligt att leta kakel och klinker. Kan jag bara få betala nån nåt jag har råd med för att plocka ut nåt jag gillar? Jag har plågsamt simpel smak och ingen inredningsådra ALLS.

Sen finns det fördelar med att vara osams med sin man of 15 years. Barnen uppför sig, och sen när man inser att det är ok att vara osams så är det liksom ännu mer ok att man var ihop in the first place. Tror jag. Vet inte om det där var helt glasklart...

Sen ska min pubertets-dotter Divan prao-a två dar. Jisses. Tror man att hon kommer skadas för livet om jag låter henne prao-a ute på kyrkogården? Med lite tur blir det samma dag som nån gräver upp nån annan och det blir slagsmål om nån vält plastpelargon och sen gräver de ner nån och däremellan säljer de snittnejlikor. Det låter väl givande.


Sen ska jag gå och lägga mig. Också.

*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får verkligen din arbetsplats att låta full av glamour, du. Ta med en kamera någon dag och filma. =)

2008-03-20 @ 12:04:03
URL: http://juliaskott.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0