Yrkeskvinnan snor en lista

...för det var så länge sen...
(Tack syrran.)

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, oftast. Det har blivit bättre sen jag blev mor.

HAR DU BRA KONDITION:
Njaää, jobbar på det. Springer 3 km rakt av men långsamt. 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I lördags i jobbsammanhang. Tur att jag hade nya snygg-klänningen.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Träningsvärk och lite trött. Mätt.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart och blå... (näe vad trist...)

KAN DU LAGA MAT:
Jahadå.

VAD PLUGGAR DU:
Pluggade och då blir det religionsvetenskap. Senast. Innan dess entreprenörskap, innan dess... öh, litteraturvetenskap, musikvetenskap, ryska...

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nja.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Ett Ally McBeal-avsnitt där ett barn dör i leukemi och Ling bryter ihop. Då bröt jag ihop. Det var nog igår och här i soffan.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Lite.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Så där. Jag spelade mitt favvospel för länge och la mig aningens sent. Fast innan dess var jag on the road med min man och handlade hundmat och det är ju...jättekul

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Well duh: KAFFE.

ÄR DU NYTTIG:
Johodå. Jag är grönsaksfascist.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Alldeles för många.

ÄR DU BLYG:
Nä, inte längre.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halvsju-ish.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Öh, nej. PC-spel, ja.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Cake Mania.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Inte några mängder. Men det beror på om det är med middag eller ej.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja. En gång. Matförgiftad/gravid i nån jobbig kombo i en buske i norra Frankrike.

JAG SOVER:
Efter viss avslappningsanstängning...och/eller spikmatta.

VAD SA DU SENAST?
Nåt angst-fullt om Idol och Alexander Bards mustasch.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, jag är för gammal.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Maken.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Borsta tänderna.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Hm. Har tantskor och gympadojor vanligtvis men...jo. Stövletter med hög klack. Har jag ju faktiskt.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Du trängs" eller nåt sånt.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja.

HAR DU KÖRKORT:
Ja.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, sitter i soffan med döttrar och hund.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att hämta hem en liten hund på fredag.

:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0