Yrkeskvinnan önskar att hon var lite friskare

Här sittar man med en dunkade ond axel och hoppas att den nya fläktplattan under datorn kan hjälpa till att hålle temperaturen nere i tangentbordet...

Jag har ont. Då blir det svårt att hålla ordning på vad man tycker, eftersom som smärterierna gör att man också surar så ohämmat. Sabla axel. Sabla rygg.

...men för att inte låta surandet få sista ordet; jag har också garvat hejdlöst för mig själv i bilen när jag lyssnade på Titta på RIXFM ... nåt om res- och magsjukenoja som jag klart kunde relatera till. Jag var också lite snäll mot mig själv och bjöd mig själv på morotskaka till kaffet. Och såledels helt ignorerade den eventuella diet jag håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0