Yrkeskvinnan är nöjd och mallig

Jojomensan.

Jag har landat ett nytt jobb. Jag vet inte när jag börjar. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra - eller jo, det var jag nog, men inte riktigt hur. Jag vet dock att det var 30 sökande och att JAG fick det.

HA!

Bortsett från det har jag ont i ryggen - som vanligt.

Jag har varit tokduktigt idag och jobbat effektivt hemma. Lagat god middag till mer eller mindre uppskattande familjemedlemmar. Ätit choklad.

Jag ska ta och erkänna några guilty pleasures också. Eller närmare besämt två.

1. Paradise hotet - THANK GOD att det är över. Så fort folk började bete sig inför mörkerkamerorna bytte jag kanal tills det var över...men det är nåt med förvuxna högstadiekids som krökar men framförallt vinglar runt och försöker hantera sig själva och en klart absurd situation. Inför kameror. I gassande sol. USCH. Men ändå...

2. Let's dance. Som börjar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0