Yrkeskvinnan medicinerar

..och medicinerar och medicinerar, men hittills har det inte blivit så väldigt mycket roligare för det.

Det är Lucia och mina döttrar är och lussar. Jag strök inte några lucialinnen, dels av princip och dels för att jag är så sjuuuk...

Det här börjar bli LÖJLIGT.

Jag äter penicillin eftersom jag nu också utvecklat en riktigt läbbig sinuit. Bihåleinflammation. Imorse snöt jag ut en död manet.

Vi lämnar änmnet.

Maken och jag sitter med varsin lap top och försöker handla så många julklappar som möjligt på nätet.
Det känns som det enda möjliga.

Kommentarer
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren)

Jag köpte alla julklappar på nätet redan i början på december - har tappat tålamodet med affärer. Håller tummarna och ber för att du ska få en frisk jul!

2009-12-14 @ 20:50:47
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0