Yrkeskvinnan väntar och väntar

På besked. Igår kväll hostade mobilen till. Det var mess från min bror. "Vattnet har gått. Spännande! :-)"

Jag förhörde mig med mor i morse - de var på BB men på västfronten intet nytt så att säga.  Vi håller alla tummar och tår för en säker nedkomst av lilla liten. Helst utan att det ska behöva kejsarsnittas som det blev sist när min brorson kom till världen.

Ja, nu kan jag inte skriva NÅT mer idag för jag är så PSYCHED!

...men om jag får besked om att jag åter är faster så meddelar jag det...

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, spännande! Själv blev jag faster för första gången i maj månad. Det var en upplevelse. Håller tummarna för att allt skall gå bra! Och "grattis i förskott" :)

2008-09-16 @ 09:54:41
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: Julia

Nobody ever tells me anything. Jag håller också tummarna.

2008-09-16 @ 10:08:16
URL: http://juliaskott.wordpress.com
Postat av: Anton

WEEEEEE!

2008-09-16 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0