Yrkeskvinnan är mulen i kapp med skyarna

Jag lyssnar på Åsa Linderborgs sommarprogram. Jag läste med stor behållning Mig äger ingen och tyckte att det var en fantastisk bok samtidigt som jag - överempatiska jag - inte blev helt sänkt och nedstämd av den bitvis ganska tunga barndomsskildringen. Försöker förstå det där med klass igen, men det går liksom inte. Jag har det inte med mig. Jag vill förstå men...än så länge går det inte. Får fundera vidare.

Det gör lite ont i huvet idag, liksom det gjorde i går kväll. Jag får ta nåt piller tror jag om inte den här dagen ska bli helt outhärdlig.

Och så ska jag se över projektledarutbildningsgrejset också.


STATUS:
1. Sömn: somande efter maten (som ett småbarn), vaknade till, drack te och tittade på Magnum PI, somnade sen in, rätt ok... Drömde om nåt lajv-betonat som jag inte förstod.
2. Uppvakning: småseg men inte av värsta slag
3. Allmänt: lite nollställd. väldigt blek
4. Fysik: lite lite träningsvärk efter tennisen
5. Mediciner: järn, B12 och hormon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0