Yrkeskvinnan samlar ihop lösa trådar

...så gott det nu går.

Så här ligger det till. På måndag bär det av in på sjukhus. Vilket är rätt otäckt. Men nödvändigt. Jag har två stora cystor på ca 8x6 cm på/bakom/under/i (mkt oklart) livmodern. Och de orsakar mig mycket elände och nu ska de bort. Förhoppningsvis med titthålskirurgi men eventuellt måste de öppna upp mer. Hjälp.

Och eftersom jag hade ont-i-halsen-känningar igår (och man får inte ha ont i halsen när man ska opereras - man får inte ha infektion i i kroppen alls) är jag nu nojjig och dann och vågar mig inte ut. Mer än i härdande syfte - jag stod på altanen i flera minuter i kortärmat och pratade m grannen...men det var som sagt i härdande syfte. Eller så var det bara dumt.

Den rosa LG-datorn är slut och går inte att köpa längre. Äsch då. Jag kanske ska ha en GRÖN i stället??

Ikväll är det CSI möter Brottskod försvunnen. Yeyh!!! Jag är mycket excited över detta och kommer följa det slaviskt.
Tjoho!

Saker är jobbigt. Böcker är härligt och jobbigt. Jag köper för mycket böcker. Det är ett gift.
De här böckerna har på nåt oförklarligt sätt hamnat hemma hos mig bara på senaste tiden. Hur? Hur?
 Det är lite "klart man hänger med över det hela, ja, det är korrekt uppfattat.

 Lite över den här också. Fast jag gillar hennes böcker.

 Mums fillibabba vad jag har längtat efter den här i pocket. Nu har jag motsträvigt satt den på paus för att den ska räcka länge länge länge...

 Är inte det lite väl 2007? Jag är bara lite sen. Och snål.

 Vaf*... hur hamnade DEN här? Hrm hrm... det var visst nåt om ta 4 betala för 3...jag lovar.

 NÄ, den här köpte jag för länge sen, men maken snodde den så jag har inte kunnat läsa förrän nu. Hon är helt galen och fullkomligt underbar. Love her.

      OK, nu börjar det bli DIREKT pinsamt. Jag återgår till att baka kakor samt tänka ut smarta sätt att krångla mig ur att behöva titta på TMNT...

I'll be right back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0