Yrkeskvinnan och skröpplet

The story of my life, liksom.

Jag kunde inte sova igår så jag läste ut hela boken istället.
Den här:



Väldigt hemskt. Och alla bara dör. Men bra. På nåt sätt.

Svärmor är här och bistår. Jag tänkte skriva "Hjälper till" men det lät fånigt. Hon är ute i parken med lilleman som är rättnöjd med att har farmor för sig själv. Igår lagade farmor även lunch OCH middag. Jag gillar min svärmor. Mycket.
Sen är det ju hela prylen med att ta emot hjälp och allt sånt - men det är liksom bara att gilla läget. Och det är bra att ta emot hjälp. Faktiskt.

Det dumma såret kliar. Och jag överväger att lägga upp den bild jag tog på min mage häromkvällen. Utan bandage. Det ser ut som nåt ur en film, starring Hannibal Lector som klipper och klistrar, liksom. Brr. Men jag vet inte om jag vill utsätta er för det. Äldsta dottern fick efter moget övervägande titta på bilden och hon bleknade. BRR.

Fina trevliga tangentbordet. Som inte krånglar och dummar sig.

Jag är hungrig.

Och jag kommer inte orka ta mig till möte imorgon. Däm.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!

(Och missa inte tävlingen i min blogg
där man vinna en bloggdesign)

2008-05-27 @ 11:56:16
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren - även nöjd kund))

Å andra sidan har du en alldeles utmärkt ursäkt för att ta det lugnt och äta choklad (eller annat favoritgodis - undertecknad är chokoholist). Ta den :)

2008-05-27 @ 19:54:44
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/
Postat av: Mona

Ser det ut som när man blivit kejsarsnittad? Det tyckte jag var döäckligt. Fy, jag kunde knappt se mig själv i spegeln. Nä, stackars dig som har sånt på din kropp. Men jag är så morbid så jag vill gärna se ett geggigt monstersår med klamrar i. ja, även om ajg nog kommer att spy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0