Yrkeskvinnan gör bauhaus...

Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp...

Flera gånger har jag känt att jag dött en smula inombords. Att det ska vara så jevelusiskt svårt att välja kakel, klinkers, blandare från gehenna, dusch-grunkamojer, mer kakel, handfat, kommoder, badkar...
Just handfatet höll på att orsaka en smärre äktenskaplig kris, men nu är vi överens. Tror vi.

Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp.

Det ser ut så här. Handfatet alltså.

image40

Hm. VIlken fantastiskt oinspirerande bild. Jag ville ha nåt glassigt och tjusigt... suck.

SÅ här då, fast nu behöver ni väl förstoringsglas:

image41

Eller nä, det funkade ju.

Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp.

Jag ville ha ett badkar m fötter men det var helt enkelt fördyrt. Man måste ha nån liten antändighet kvar i kroppen när man handlar  och ruinerar sig på sitt nya badrum.

BÖtt still...titta på detta badkar...
*suckar*
image42

Nu ska jag jobba lite...
Vil får man göra i graven eller på hispan.

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅÅÅ jag vill ha det badkaret.

2008-03-26 @ 23:46:06
URL: http://juliaskott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0