Yrkeskvinnan hostar vidare

Och så lite feber också. Suck.

Jag försöker hålla mitt Fejsbokande på nån slags anständig nivå också. Men det är så otroligt lattjo att hitta folk och prata m folk och...larva sig helt enkelt. Livsfarligt.

JAg måste packa. Och städa och vad det nu kan vara. (Jag vill ha boken om Florence Nightingsgale. Ja, jag tittar på morgon-TV...det är en hemmasjuks prerogative.)
Måste kolla upp några andra böcker jag vill ha.

Och - jag har inte lagt upp bilden på tröjan än. Sladdar och sånt, ni vet...
*suck*


Kommentarer
Postat av: Inger

Dö sladd is infångad!

2007-10-21 @ 19:41:20
URL: http://rickard.ridderstolpe.nu
Postat av: Duribalden

Grattis på bemärkelsedagen!

2007-10-21 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0