Yrkeskvinnan firar för sig själv

Jag firar för mig själv. Jag var ensam hemma hela dagen igår. Det var väldigt vad det var mys-bart. Jag var itne beredd på hur mycket jag behöver vara alldeles ensam ibland. Inga barn, ingen man, ingen hund. Bara jag och mitt garnskåp. Min tvättstuga. Min strumpsticka. Fantastiskt härligt.

Det är min systers födelsedag idag. Jag har hurrat lite för mig själv här. Och här är en liten fånig hyllning till. Som absolut inte säger allt men som är lite ... country-sniffigt, svänger lite och är lite ... fint.

HYLLNING TILL MIN LILLA SYSTER

Som en kontrast till min systers senaste blogginlägg om sakral musik. Läs det, det är fint.








Kommentarer
Postat av: Julia

Nu blir jag lite bölig här. Kram.

2009-11-01 @ 23:49:37
URL: http://juliaskott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0