Yrkeskvinnan tänker på julen

Jaha, nu tappade man koncepten på den punkten också.

Jag gillar inte julen och varför man nu ska börja fundera på den mitt i sommaren - ja, det kan man ju fundera över hur smart det är men så blev det. Jag vill inte fira jul hemma. Jag vill resa bort. Och nu efterlyser jag smarta förslag hur man firar jul borta utan att behöva göra av med 60 000kr som man inte har.
Tips, någon?

Man kanske skulle våldgästa far och bonusmor i england? Blir de glada om man brakar in 6 man starkt över jul? Men - får man ta taxen med till england?? Tveksamt va?

Det är svårt med jul. Man kanske skulle tälta? Fjällvandra?
Hm...

Kommentarer
Postat av: Masja

Ni är så välkomna. (Nej, man får inte ta med hundar till England). Ni kan vara här medan vi åker till Kanarieöarna. :-)

2009-07-10 @ 19:16:26
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren)

Gå med i Homelink (http://www.bostadsbyte.com/) och byt lägenhet med någon som vill fira jul i Sverige. Ni måste visserligen fortfarande betala resan, men boendet är så nära gratis man kan komma. Vi har testat två sommarsemestrar i rad - första året bodde vi två veckor i Paris för ca 1000:- - men det var för att vi gjort en lyxannons i katalogen. Man kan komma undan med några hundralappar också.

2009-07-10 @ 20:43:13
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0