Yrkeskvinnan är låst?

Jag känner mig låst.

Sa hon som redan har fyra barn, en långhårig man och ett radhus med misshandlad och försummad "trädgård/tomt".

Jag känner mig låst av min tax. Han stökar till min tillvaro. Men - jag får ändå känslan av att det inte bara är i sin ordning utan att det rentav är lite bra.

Det var hemskt kallt idag. Man kanske inte ska släpa ut tax-barn när det är så här kallt. De kan bli kalla om magen?

Sen fick jag dåligt samvete igår över att jag korr-läser de här inläggen så slappt. Hu så mycket fel. Jag skyller liiite på att det blir konstigt uppladdarglapp på den här blogg-grejen så att bokstäver faller bort helt utan min förskyllan...resten är att jag är slö.

Men det är bra att vara slö. För min del.

Undrar om man kan ha med sig en icke-rumsren tax på jobbet? Finns det regler för sånt? Är nån allergisk? Får kyrkoherden spader?

Tänk om han kackar på mattan på JOBBET - det vore hemskt pinsamt. Och rätt äckligt.

Det är utmanande att ha tax.
Vi får se hur det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0