Yrkeskvinnan - 35 and still going strong

Hepp!
Nu har jag fyllit år.
Min familj brakade in i morse, jag fick fina fina presenter  (jag ska lista dom nån dag när jag är list-mood) + en väldans massa exotisk frukt till frukost. Sen vilade jag och lekte med mina presenter tills det var dags för födelsedagssushi. Förstås.
Vi åt tårta allihop också - fast jag var tungen att vila upp mig en lång stund efter den ansträngande sushi-utflykten. Jag är så himla KLEN...

Det ringde trevliga människor och grattade. Andra trevliga människor lämnade fina hälsningar på facebook - det var lite oväntat och gulligt.
Och min gudmor från svunna tider (en mycket sekulär gudmor av helt icke-religiös art) skrev och grattade och hävdade att det var som igår, när min far skålat i champagne oh därefter druckit upp gudmors fusk-whisky och sen cyklat hem mitt i natten/i gryningen, hantverkgatan från Kungsholmstorg till korsningen St Eriksgatan...och han hävdar än i dag att Hantverkargatan aldrig varit så smal som natten från den 21 oktober 1973. Och inte heller så krokig.

Har den äran på mig.

 

Kommentarer
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren)

Grattis!



(Själv är jag trettiosex, vilket är en trevlig ålder;) )

2008-10-22 @ 11:10:46
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/
Postat av: sara

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen! Exotisk frukt, mmmmmm.

2008-10-22 @ 19:00:20
Postat av: Sara.

kolla gärna min blogg o lägg in en kommentar;)

ha en trevlig kväll!

2008-10-22 @ 19:06:03
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0