Yrkeskvinnan är belägrad

Eller mitt hem. Eller jag. Eller hur det nu är.

Imorse vaknade jag trynigt och insnärjt och det kändes som om the blob höll på att devour mig. Men jag var bara täppt i näsan. Jaha, så pojkarnas baciller knäckte mig till slut...fast det är ju inte konstigt när man hängt och slabbat på varann i i en hel vecka.

Jag har bakat bröd. Jag har tittat på taxbilder. Jag har kokat gröt. Jag har vikt tvätt.

Laddidaddaa...snart blir jag vansinnig och börjar tugga på golvlisterna. Eller nä, förresten - det är RÄTT hanterbart trots allt.

Jag frossar i repriser av project runway och top model. Det är lite småhärligt. LUUUV project runway.

Det gnisslar och knakar i mina bihålor. Jag betvivlar starkt att det är i sin ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0