Yrkeskvinnan och auktionerna

Tradera och jag har ett halvmasochistiskt förhållande. Egentligen hade jag tänkt skriva att vi har ett passionerat förhållande, ungefär i stil med det förhållande jag har med min tvättmaskin. Sen insåg att det inte ALLS är så. Det är plågsamt med Tradera.

Jag håller och på och rensar i mitt lager. Eftersom det är stora saker på gång. Och då blir Tradera en god vän att ta till. Kanske är det därför det blir så jobbigt alltihop? Tradera inser att jag har ett mycket mer passionerat förhållande till min tvättmaskin, till min stickkorg och till min handväska. Tradera blir sotis och grinig och ska liksom småtrackas lite genom att...jag vet inte, låta det ta tid att ladda upp bilderna på konstiga seriealbum som min man inte längre vill ha, mina gamla Agent X9, babysimbadbyxor och jeansjackor, storlek 128...

Analogin haltar. Jaja. Man ska inte låtsas att man är emotionellt involverad med sina...saker. Fast man är det ändå.

Jag håller nu bara alla tummar för att det ska braka in bud på alla grejjer som jag nu försöker hitta nya ägare till.
Jag heter MagLiz på Tradera, om du nu skulle vilja titta lite.

Kommentarer
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren - även nöjd kund))

Heh, det är därför jag låter en kompis med Traderamani sälja av våra saker. Själv köper jag bara mer än jag säljer, så jag har portat mig från stället :-P

2008-03-12 @ 19:49:56
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/
Postat av: Julia

Sälj inte Alvglansen utan att kolla med mig först bara... =)

2008-03-16 @ 19:05:48
URL: http://juliaskott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0