Yrkeskvinnan har tejp på magen

Nu tejpar jag bara snittet.

Men jag är sjukt trött på att vara klen. Det känns som hela mitt jäkla liv går ut på att dodga klena skov...

Kan det vara så att jag har en felaktig och obalanserad uppfattning om vad som är "klen"...

Jag överväger at börja gå i korsett. Det kanske är bra för både ärret och hållningen??

Jag är korthuggen och lite hormoniell idag.

Ex-bebin blev biten av nån kromosom-mygga igår och hans högra arm har svulnat upp till en falukorv. Han är ett känsligt barn.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 14:59:04
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren - även nöjd kund))

Jag förstår dig! Jag brukar bli fruktansvärt uttråkad när jag inte kan göra alla de där sakerna jag gör när jag är en Stark (tm) och HåRd Kvinna... Men i det långa loppet brukar det löna sig att vila, har jag lärt mig den hårda vägen. Vila på det roliga sättet (film, en lägre fika, böcker eller vilka saker som passar), det brukar döva tråkbacillen en aning.

Krya på dig, jag ber för dig.

2008-06-05 @ 20:45:19
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren - även nöjd kund))

Duh! en lä_n_gre fika ska det vara.

2008-06-05 @ 20:46:25
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0