Yrkeskvinnan är på väg till vårdcentralen

...med litet slabbigt barn. Litet "krankt barn" skrev jag på Facebook, det var ju bara det att då ser det ut som "kränkt" barn och han är krank. As in sjuk. Väry konfjusing. 

Arrgh - jag som har så många fina bilder och nu är det en sladd som bara har gått upp i rök och jag kan alltså inte lägga in några bilder ...morr. Tekniken är nyckfull. Och min hantering av tekniken inte helt pålitlig.

Nu vinglade lillkillen in och sa förnumstigt "hem ljuva hem" och vinglade ut igen. Han låter ju hemskt sjuk...


Kommentarer
Postat av: Inger

Den lilla sladden ligger här och ser oskyldig ut. Ryker inte alls.

2007-09-24 @ 19:54:37
URL: http://rickard.ridderstolpe.nu
Postat av: Azze

Azze was here, 911 conspiracy

2007-10-12 @ 08:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0