Yrkeskvinnan är grinig

Av den enkla anledningen att jag har ont i magen. Vilket är trist och gör att man ju inte gör nåt annat än har just ont i magen och koncentrerar sig på att inte ... jag vet inte, tuppa av eller nåt. Nja, så illa är det inte längre, det bara hög till när jag precis skulle in på jobbmöte. Naaaj, hann jag tänka, och sen pep jag ut och petade i mig ett STARKT piller av nåt slag.
Det är sånt här trist kvinligt skräp som gör ont, myom eller vad det är. Jaja. Det får väl ge sig.

Trött och grinig, för mycket tv, bl a en halvdassig Disney från 1985 som jag mindes som bättre, men vått dö häck. Taran och den magiska kitteln. Minns den som betydligt bättre men å andra sidan var jag typ 12 när jag såg den (på bio med min bästis och TVÅ KILLAR, vilket barnen tyckte var mycket upprörande...snälla nån, det var över 20 år sen...cheesus.)

Jag är för trött för det här. Och såna där bladkryddor stavas med Ö och inte U. Klura på den ni och tänk stockholmska, huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0